Новини

Керівник відділу продажу в інтернет-магазин (контакт-центр), Київ

Інтернет-магазин одягу преміум класу запрошує стати частиною команди КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ.

Вимоги:

Досвід роботи в клієнтському сервісі, онлайн-продажах, call-центрах, ринок В2С від 2-х років!
Досвід керування командою від 1 року від 3 чол.
Відмінне володіння ПК Microsoft Оffice, 1С-бажано, CRM.
Грамотна мова, системність, висока працездатність;
Здатність організувати роботу команди та нести відповідальність, швидкість та самостійність в  прийнятті рішень. Висока концентрація уваги.

Основні задачі:

Системний розвиток клієнтського сервісу 3-4 чол. в даний момент;
Роботи з алгоритмами, правилами, скриптами.
Аналіз та удосконалення роботи команди; аналіз помилок, повернень – виправлення проблемних зон.
Робота з підлеглими для підвищення прибутковості проекту
Навчання, мотивація, контроль… управління графіком роботи у відділі.
Компанія пропонує:
Можливість розвитку, зростання, збільшення власного доходу (% від продажу)
Своєчасна оплата праці, ставка +%
Повноваження, підтримка, участь у розвитку проекту.

Умови роботи:

  • Робота в офісі, Графік з 10.00 до 19.00, 5/2.
  • Офіс – вул. Глибочицька.
  • Оформлення та соц. гарантії згідно з КЗпП

Чекаємо на  ваші резюме на info@bestrecruiting.com.ua

На питання відповідаю ТІЛЬКИ У ВАЙБЕР АБО ВОТСАП  093-325-0393, 095-099-1221. Дзвонити є сенс тільки після відправленого резюме, дякую.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.