Керівник відділу продажу в інтернет-магазин (контакт-центр), Київ
Інтернет-магазин одягу преміум класу запрошує стати частиною команди КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ.
Вимоги:
Досвід роботи в клієнтському сервісі, онлайн-продажах, call-центрах, ринок В2С від 2-х років!
Досвід керування командою від 1 року від 3 чол.
Відмінне володіння ПК Microsoft Оffice, 1С-бажано, CRM.
Грамотна мова, системність, висока працездатність;
Здатність організувати роботу команди та нести відповідальність, швидкість та самостійність в прийнятті рішень. Висока концентрація уваги.
Основні задачі:
Системний розвиток клієнтського сервісу 3-4 чол. в даний момент;
Роботи з алгоритмами, правилами, скриптами.
Аналіз та удосконалення роботи команди; аналіз помилок, повернень – виправлення проблемних зон.
Робота з підлеглими для підвищення прибутковості проекту
Навчання, мотивація, контроль… управління графіком роботи у відділі.
Компанія пропонує:
Можливість розвитку, зростання, збільшення власного доходу (% від продажу)
Своєчасна оплата праці, ставка +%
Повноваження, підтримка, участь у розвитку проекту.
Умови роботи:
- Робота в офісі, Графік з 10.00 до 19.00, 5/2.
- Офіс – вул. Глибочицька.
- Оформлення та соц. гарантії згідно з КЗпП
Чекаємо на ваші резюме на info@bestrecruiting.com.ua
На питання відповідаю ТІЛЬКИ У ВАЙБЕР АБО ВОТСАП 093-325-0393, 095-099-1221. Дзвонити є сенс тільки після відправленого резюме, дякую.
Залишити відповідь