Интересные и полезные тезисы представлены в статье (автора не помню, простите).
Предлагаю для ознакомления выдержку (самое ценное). Рынок труда меняется и требует изменений от компаний-работодателей. ЧТО ВАЖНО ЗНАТЬ И ИСПОЛЬЗОВАТЬ КОМПАНИЯМ ДЛЯ ЭФФЕКТИВНОЙ РАБОТЫ ПО ПРИВЛЕЧЕНИЮ И УДЕРЖАНИЮ КАЧЕСТВЕННОГО ПЕРСОНАЛА. (язык оригинала статьи)
Онлайн-репутація
Кандидати стають схожими на споживачів: вони вивчають роботодавців, як товари чи послуги перед купівлею — хочуть дізнатися більше про культуру компанії та про роботу у ній з позиції інсайдера. Відповідно, значну роль відіграє наявна у мережі інформація про потенційних роботодавців. Кандидати перевіряють їхню репутацію за допомогою сайтів з відгуками про компанії, сторінок, тощо.
Відтак роботодавцям сьогодні необхідно ретельно керувати своєю онлайн-репутацією: саме вона може стати переломним моментом у працевлаштуванні чи, навпаки, втраті найкращих кандидатів.
Рекрутинг = маркетинг
Ринок праці усе менше зациклюється на компаніях — тепер шукачі керують процесом працевлаштування. Тому сьогодні роботодавцям варто вибудовувати процеси рекрутингу зручними не стільки для себе, скільки для кандидатів, і бути готовими не лише ставити, але й відповідати на питання — про компанію, її досягнення й факапи, позицію і команду, в якій працюватиме кандидат. Сьогодні замість питання «Чому ми повинні взяти саме вас?» роботодавцям варто самим розповідати, чому робота у них стане цінним досвідом.
Соціальний рекрутинг
Згідно з оглядом 2018 року (Jobvite Recruiter Nation Survey), найефективніші канали для просування бренду роботодавця — це соціальні мережі (47%), кар’єрна сторінка на корпоративному сайті (21%) і маркетинг та реклама (12%).
Як бачите, соціальні мережі (LinkedIn, Facebook, Twitter) користуються усе більшою популярністю під час рекрутингу. І мова тут не стільки про розміщення вакансій чи пошук кандидатів, скільки — про створення повноцінного бренду роботодавця.
Компанії усе частіше використовують соцмережі, щоб розповідати, що і як вони роблять та як це — працювати у їхній команді.
Антиофіс/важливий результат
Усе менше людей хочуть просиджувати штани в офісі 40 годин на тиждень. Ця новина лякає консервативних роботодавців, але якщо вони наймають молодих людей (а покоління Y сьогодні — основа працездатного населення) /уверена и представители других поколений также/, то мають розуміти: заманити кандидатів перепрацюванням і жорстким графіком з 9 до 18 не вийде. Фріланс, гнучкий або скорочений графік, можливість працювати віддалено — це речі, які поступово ставатимуть пріоритетними при складанні вакансій.
Компанії з неформальною системою менеджменту вже давно практикують роботу з орієнтацією на результат, а не на години, проведені на робочому місці. Якщо співробітник може бути вільним після того, як виконав свою роботу, він буде прямо зацікавлений у тому, щоб зробити завдання вчасно.
Тенденція «антиофіс» працює і в ширшому сенсі. Щоб розширити базу кваліфікованих спеціалістів, компанії усе частіше підключають працівників з інших міст чи навіть країн — багато команд вже давно працюють на аутсорсі.
Залишити відповідь